حتما یه بار ویلای لب ساحل رو امتحان کن

 آنچه مسافران در ویلا با منظره دریای خزر دوست دارند

میهمانان به اینترنت دسترسی دارند. یک مینی مارکت در منطقه وجود دارد که در صورت نیاز به محصولات در وقت شما صرفه جویی می کند. یک آشپزخانه مشترک در خدمت مهمانان وجود دارد که می توانند غذاهای مورد علاقه خود را در آنجا طبخ کنند. در اینجا می توانید اتاق هایی را برای افراد غیر سیگاری رزرو کنید

. در صورت لزوم، سرویس رفت و برگشت از/به فرودگاه وجود دارد. در صورت رزرو قبلی می توانید از سونا در محل اقامت استفاده کنید. میز جلو به صورت شبانه روزی کار می کند. مسافران با ماشین می توانند از پارکینگ استفاده کنند. این هتل خدمات نگهداری از کودکان را ارائه می دهد. شما می توانید هزینه های رفاهی را فقط به صورت نقدی پرداخت کنید.

چرا باید در شمال ویلای اجاره ای لب ساحل بگیریم

کارکنان اقامتگاه به زبان انگلیسی صحبت می کنند.


درباره محل اقامت

برای اقامت راحت شما تنها یک نوع اتاق - ویلا ارائه می شود. طیف گسترده ای از امکانات در اینجا ارائه می شود: صندوق امانات، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، جکوزی، آشپزخانه کوچک، یخچال.


عایق صدا وجود دارد. این اقامتگاه دارای تعداد زیادی اتاق با منظره دریا، منظره دریاچه، نمای باغ، نمای استخر، منظره کوه، نمای دیدنی، نمای شهر و. برای مهمانان امکانات ویژه ای ارائه می شود: پاسیو، شومینه، استخر خصوصی.


کتاب ویلا با منظره دریای خزر

رزرو ویلا با منظره دریای خزر را در لحظه آخر به تعویق نیندازید. محل اقامت شما عامل کلیدی یک تعطیلات خوب است. هزینه رزرو ارائه نشده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اجاره ویلاهای بندری شمال

با جا با ما ویلا های خاص ایران را اجاره کنید